Gastenboek

Heeft u een geweldige vakantie gehad? Deel de foto's zodat andere een idee krijgen hoe een vakantie in Dienten am Hochkönig er uitziet.

Plaats de foto's op social media met Hashtag #dientendiealteschule #diealteschule.

Gastenboek

Galis
22-01-23 17:11:39
Super nette Vermieterin. Die Wohnung war sehr sauber, groß, sehr gute Ausstattung, viele nette Kleinigkeiten, weihnachtlich geschmückt. Wir wurden herzlich empfangen. Am Silvester mit selbstgemachten Kuchen und Likör begrüßt, zum kleinen Feuerwerk eingeladen. Wir kommen bestimmt wieder, sehr empfehlenswert.
Henriet Seinen
28-02-17 17:12:10
We hebben vorige week een heerlijke week in Dienten gehad. Het huis was top. Genoeg ruimte en compleet ingericht. Het ligt even buiten het prachtige Dienten en het skigebied is ook schitterend. Mooie tochten skièn en tussen de bomen door.
De lessen bij skischool Dienten waren prima. Kinderen hebben erg leuk les gehad. Al met al genoten! Bedankt en hartelijke groeten uit Huizen,
Tom en Sandra, Dick en Henrièt en kinderen
Bart Jongbloe
18-12-15 22:10:48
Nog 5 weken, dan gaan we weer naar ons favoriete winter vakantieadres.
Nelleke Ransijn
15-10-15 12:40:17
Aankomende winter ga ik voor de zevende maal naar Die Alte Schule.
Bevalt nog steeds heel goed. Mooi en gezellig huis in een prachtig ski gebied. Altijd goede sneeuw gehad.
Gezellige sfeer en heel goed verzorgd onderkomen.
Lida Philipsen
02-07-15 00:02:45
Super leuk huis in een prachtig wandel en ski-gebied.
Gastvrij en gezellig eigenaren.
Het huis is echt een aanrader, we komen er al 5 jaar en altijd goede sneeuw gehad.

E-mailen